Ona Moianès

Oló crea un canal de ‘Whatsapp’ per facilitar la comunicació entre la població i l’Ajuntament

Oló crea un canal de ‘Whatsapp’ per facilitar la comunicació entre la població i l’Ajuntament

La decisió presa per l’equip de govern ha de servir per complementar la informació digital que ja distribueix des de fa temps a través de la pàgina web de l’Ajuntament i altres xarxes socials com Instagram, Twitter o Facebook. Amb aquesta proposta es vol arribar a tots aquells habitants que no estan presents diàriament a les xarxes i millorar, d’aquesta manera, la difusió d’informació d’una manera més ràpida i eficaç. 

Per donar-se d’alta al canal s’ha d’enviar un missatge amb la paraula “ALTA” al telèfon 608 22 62 92 a través de la pròpia aplicació de Whatsapp. Un cop enviat el primer missatge, cal seguir les instruccions que l’Ajuntament enviï a través de l’aplicació. És necessari, per exemple, guardar el número de telèfon a l’agenda de contactes i acceptar tant la normativa d’ús com la política de privacitat de dades. 

L’equip de govern d’Oló ha volgut recordar que aquest servei no substitueix cap tràmit ni notificació oficial de l’Ajuntament, com tampoc serveix com a canal de comunicació directa amb el consistori.

Related Posts